Que dois-je faire si je reçois un message d'alerte indiquant que l'adresse e-mail professionnelle d'un employé n'est pas confirmée ?
When an employee leaves your company, the work email address associated with their Airbnb account may no longer accept incoming emails. If we receive a bounced email from one of your travelers, we’ll notify you. You can then review any reservations they've charged to your company and take action where necessary.
Sometimes there are situations where an employee’s email address might change due to a marital name change, branding changes, etc. In this case, they may still be a valid member of your Airbnb for Work program, so double-check before removing them from your dashboard.
To review employees whose work email addresses are unconfirmed:
- Log in to your Airbnb account and go to your Airbnb for Work dashboard
- Click the notifications icon in the navigation bar
- Under Pending employee requests, click Unconfirmed employees
You can then review all employees whose email addresses are unconfirmed, and cancel any upcoming trips that former employees may have charged to your company.
Find out how to cancel a trip of a former employee or how to remove a former employee from your Airbnb for Work program.
Sur le même sujet
- Voyageur
Rejoindre le compte Airbnb for Work de votre entreprise
Rejoignez le compte Airbnb for Work de votre entreprise pour simplifier vos voyages d'affaires. - Administrateur de voyages
Comment utiliser Airbnb pour des voyages d'affaires si votre entreprise n'est pas inscrite sur Airbnb for Work ?
Même si votre entreprise ne fait pas partie du programme Airbnb for Work, vous pouvez configurer votre compte Airbnb pour les voyages d'affa… - Voyageur
Ajoutez votre numéro de TVA
Si vous possédez un numéro de TVA, vous pouvez l'associer à votre compte Airbnb. Vous pouvez modifier les paramètres de votre compte.